Főoldal| Szolgáltatásaink| Kampányok| Online Marketing| Használati feltételek| Kapcsolat

Online marketing!

Az Online marketing az e-marketing egy fajtája, nem más, mint Internetes marketing. Az Internet létrejöttének első néhány évében (1995-2000), Közép-Kelet-Európában, pedig a legutóbbi időkig sok tévhit kapcsolódott hozzá, mostanában azonban egyre több olyan tiszta, átlátható módszertan létezik, melyet a marketing szakemberek nagy hatékonysággal használhatnak fel Online marketing programok kivitelezésére. A marketing guru Seth Godin szerint az Online marketing nem egyszerűen a hagyományos (offline) marketing eszközök, Online alkalmazását jelenti, hanem minőségileg új tevékenységet takar.

Az online marketing eszközei közül érdemes megemlíteni a következőket:
  • Keresőmarketing
  • Online web és e-mail kampányok!
  • Sajtóközlemények
  • Banner hirdetések
  • Website analízis, keresőoptimalizálás
  • Link kampányok
  • E-mail-ek és Hírlevelek
  • Vírusmarketing
  • Ügyviteli szoftverek!
  • Partner programok
  • Blogok
  • Wikik
  • E-business, m-business megoldások!
  • Hírek RSS-ben
  • Fórum-ok
Az Online marketing célja

Az online marketing alapelve összefoglalható a hagyományos marketing 4-lépéses folyamatával, azonban az Interneten a marketing tevékenység egyre inkább az eladó és az egyszemélyes piacot képző vásárló közötti kommunikációban valósul meg . A kommunikátor szerepében az eladónak személyesebb módszerekkel van lehetősége, van cégének vagy üzletének ismertségét/tudatosságát felépíteni, és ezzel végeredményben egy emberközpontúbb kommunikációt létrehozni. A kommunikáció célja végső soron az, hogy megalapozza a potenciális vásárlóban a bizalmat az eladó iránt.

Hogy mi is az a Pagerank és Webrank?

Valószínűsíthető, ha egy weboldalra sok más oldal is hivatkozik, akkor az egy mértékadó oldal. A Google kereső pontosan ezt az elvet használja fel a keresési találatainak sorba rendezésekor, tehát a Google figyelembe veszi a weboldalak értékét, amit a weboldalra mutató hivatkozások száma és minősége határoz meg. Ezt a Webkeresőt Page és Brian a Stanford Egyetem két PhD hallgatója hozta létre.
Ők hozták létre a PageRank fogalmát, amit úgy definiáltak, hogy egy oldal PageRankje annál magasabb, minél több nagy PageRank érékű weboldal mutat rá. Tehát a magas PageRank érték eléréséhez vagy sok hivatkozásra vagy kevesebb, de nagy értékű hivatkozásra van szükség, nem egyszerűen a kapcsolatok száma, hanem azok minősége határozza meg a fontosságot. A webrank hasonlóan a pagerankhoz az oldalak linkkapcsolatai alapján dönti el egy-egy oldal fontosságát annyi különbséggel, hogy a Webrankot a Google nagy riválisa a Yahoo használja.


Minden jog fenntartva Reklámvilág
Tel: 06-70-243-34-67 E-mail: info@reklamvilag.hu
Ajánlott képernyőfelbontás 1280 x 800 képpont. Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox